08 augusti 2007

Tack för tipsen!

Tack till alla er som svarat på undersökningen om hur man ska kunna göra Arga Lappen ett strå vassare. De populäraste åsikterna var frekventare uppdateringar, röstningsfunktion till inläggen och hetare design på sidan. Då det gäller uppdateringarna bistår jag gärna, men då måste ni också hjälpa till genom att skicka in fler lappar. Som det är nu räcker bidragen till 3-4 uppdateringar per vecka. Fler och roligare lappar in --> bättre blogg.
Då det gäller de tekniska hemsidedetaljerna får ni ge er till tåls tills jag uppgraderat mig själv från min nuvarande status som html-analfabet.

Inga kommentarer:

© Arga Lappen -
Vid intresse av att reproducera, publicera eller på annat sätt använda material från Arga Lappen, kontakta mig på emailadressen argalappen [at] hotmail.com.