13 december 2007

Well, boo f-ing hoo!




















Credit: Aska K

7 kommentarer:

Marrrs sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Marrrs sa...

Lappen nedanför då? "Och mitt vita"... vaddå?

Marie sa...

Den där lappen har jag sett live i Uppsala! Om jag inte missminner mig var svaret att den arga lappskrivaren bara glömt den i torktumlaren, haha.

Anonym sa...

Enkel lösning på detta problemet. Sätt upp tröjan, invänta ägaren, ge ägaren sitt välförtjänade nackskott. Det borde seriöst vara dödsstraff på att ha kläder på hundar. =(

Anonym sa...

anonym har kanske inte hört talas om fenomenet att även andra djur kan frysa. Som ägaren säger så behöver hennes hund den ute i kylan. Argumentera varför landet är fullt med hundar som inte klarar landets klimat kan du göra men inte om det här...

Anonym sa...

Hahaha.

Anonym sa...

rubriken var nog den bästa jag läst på femtusen år!

© Arga Lappen -
Vid intresse av att reproducera, publicera eller på annat sätt använda material från Arga Lappen, kontakta mig på emailadressen argalappen [at] hotmail.com.