18 januari 2008

Gratis på fädelsedagen!















Credit: Josie

11 kommentarer:

Isidor sa...

Ja, det är väl bra att de inte sitter och väser på sina fädelsedagar. Men varför de valt att kalla högtiden "detta" förstår inte riktigt jag...

Anna, Fair and True sa...

De var väl iofs ingen arg lapp! Och de har i alla fall försökt skriva på svenska! Men lite kul såklart!

Anonym sa...

bara jag som gillar tejptekniken? =)

Anonym sa...

Jag tycker det bästa är att det ser ut som de har olika typsnitt/storlek på texten om man jämför "Vi har" mot resten av texten. Annars är stavningen av "betyder" gaska schysst.

Anonym sa...

Jepp, "OBS!" och "Vi har" är Times New Roman, medan resten är Arial (?).

Mårthen sa...

Kort. Kärnfullt. Genialt.

Anonym sa...

alltså... den var ju riktigt gullig!

pedram sa...

alltså den känns lite för bra för att vara sann. är den inte fejk så är den fantastisk

Anonym sa...

Stavningen av "ganska" är också rätt juste...

Anonym sa...

Stavningen kan också bero på att lappen författats på festen, efter kl 22.00...

Pippili sa...

Hahahahaha jag skrattar ihjäl mig... Tack för en toppenblogg!! Folk tittar på mig väldigt konstigt här på jobbet :)

© Arga Lappen -
Vid intresse av att reproducera, publicera eller på annat sätt använda material från Arga Lappen, kontakta mig på emailadressen argalappen [at] hotmail.com.