09 mars 2008

Är det bara jag som anar bak-tankar?
















6 kommentarer:

Sandra sa...

Hahahahha, det där är ju lappen på mitt jobb. Jag har aldrig sett på den på det sättet.

Hemma på Landet sa...

Haha...den var bra!

Paran sa...

hahaha va rolig! :D

Anonym sa...

När jag höll på o tog körkort för ett par år sedan så gick jag på Vägverkets besöksmugg. Där fanns en lapp med texten "Släng inga pappershandukar i toaletten! Endast toapapper får spolas ner!".

Under hade någon bättrat på lappen med kulspets o skrivit "Lägg kiss och bajs i papperskorgen!".

Synd att den här bloggen inte fanns då.

Erika sa...

Oh det är lappen som sitter på jobbet :) haha

Cellenrebellen sa...

Obetalbar!!

© Arga Lappen -
Vid intresse av att reproducera, publicera eller på annat sätt använda material från Arga Lappen, kontakta mig på emailadressen argalappen [at] hotmail.com.