12 mars 2008

Pawianerna invaderar




















Credit: Tumba-Tobbe

9 kommentarer:

Anonym sa...

Bajca? Det var en rätt juste omskrivning, faktiskt.

Anonym sa...

Underbart

Anonym sa...

är det bara jag eller blir stavningen bara värre och värre ju lägre texten fortlöper?
beror kanske tilltagande ilska :)

Anonym sa...

Usch, man blir ju nästan gråtfärdig när man ser stavningen...

Anonym sa...

Jag tror det är en helt svensk person som vill klaga, men som vill att alla ska tro ett ngn annan skrivit lappen (tex en granne med invandrarbakgrund).

Anonym sa...

Måste vara min mattelärare som ligger bakom.

Anonym sa...

Det är roligt att den är skriven på dator. Dokumentet lär ju ha blivit helt rött medan han skrev. "Jevla pawianer som gjortet datan jeg bajcar på ert pys"

Anonym sa...

Misstanker - tyvarr - att nagon har skrivit en lapp pa svenska och anvant ett riktigt daligt oversattningsprogram / online service. Men det är roligt i alla fall, och jag hoppas att jag har fel.

Anonym sa...

Jag är rätt säker på att författaren till lappen är finne, för i Finland heter apan babian "paviaani". Finnen "försvenskade" sedan ordet till pawian...

© Arga Lappen -
Vid intresse av att reproducera, publicera eller på annat sätt använda material från Arga Lappen, kontakta mig på emailadressen argalappen [at] hotmail.com.