22 april 2008

Alternativ inledning till a Clockwork Orange















Credit: Arvid W

10 kommentarer:

Arga Lappen sa...

http://en.wikipedia.org/wiki/Korova_Milk_Bar

Anonym sa...

Arga lappar är ett fint sätt att kommunicera på.

Anonym sa...

hahaha "utan vänlig hälsning" :D

Anonym sa...

Oj vad Niklas är arg!

Anonym sa...

Har man bott i studentkorridor så känner man igen sig.

Callisto sa...

Jag som bara hotade med att spetsa min chilisås på jobbet med Laxoberal om nivån fortsatte att sjunka snabbare än jag gjorde av med det.

Jag borde alltså trappa upp hoten lite.

Anonym sa...

Hehe man känner igen sig grovt att bo på studentkorridor.

Anonym sa...

Det var min pappa som skrev den här lappen... Och nej, det är inte från någon studentkorridor. :D

Anonym sa...

Fantastiskt att han avslutar med vänligen - jag tycker inte att det var någon vänlig lapp (ej same).

/Pingvin
http://kockenochpingvin.travelblogg.se

Megamongot sa...

Oj, hade min kollega satt upp en sådan lapp hade till och med jag övervägt att inte stjäla hennes mjölk.

© Arga Lappen -
Vid intresse av att reproducera, publicera eller på annat sätt använda material från Arga Lappen, kontakta mig på emailadressen argalappen [at] hotmail.com.