28 mars 2007

Faran med att bo i kollektiv

Arg lapp som skrevs halv sju imorse
Skrivet av Krueger 14 januari 2007, klockan 15:39

Hejsan tjejer.
Jag kom hem nyss och är väldigt pigg trots att jag varit vaken i typ ett dygn och varit ohälsosam och grejer. Jag märkte att min dator inte var i mitt rum. Och jag såg ett par skor ligga i hallen, som inte är våra skor. Det här får mig att tro att nån av er har en kille på rummet. Så jag tänker fan inte dra in i era rum, kanske bevittna en sexakt och sen få skit för att datorn ligger i den andres rum.
Iaf, min poäng: Låna gärna min dator, men lämna FAN tillbaka den också. Vill jag nörda klockan sju på morgonen, så ska jag fan göra det också.


Credit: Krueger (http://blogg.aftonbladet.se/2195/)

Inga kommentarer:

© Arga Lappen -
Vid intresse av att reproducera, publicera eller på annat sätt använda material från Arga Lappen, kontakta mig på emailadressen argalappen [at] hotmail.com.